2012. november 27., kedd

BLOG SALE - közvélemény-kutatás

Sziasztok!

Az utóbbi hónapokban érlelődik bennem a gondolat, hogy szeretnék megválni pár sminkes holmimtól, mivel már lassan kiszorítanak a szobámból. Megkímélt, alig használt termékekről van szó, vannak amiket csak swatcholtam.

Lenne kedvetek egy kis blog sale-hez, ahol igen jelképes összegért juthatnátok hozzá körömlakkokhoz és egyéb csecsebecsékhez? :)

Nyugodtan ötletelhettek is, hogy milyen formában szeretnétek, hogy lenne a kényelmesebb!


xoxo,
Rita

6 megjegyzés:

  1. Én örülnék neki! :)
    Szállításnál szerintem posta a legésszerűbb, felületként pedig nekem eddig legjobban az itt ( http://sminknaplo.blogspot.hu/ ) található forma jött be a legjobban, azaz, hogy van egy kis külön oldal neki.

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen a javaslatot! :-) Ez a módszer nekem is nagyon szimpatikus, jó kiindulási alap. Nemsokára jövök a SALE-el! ;-)

    VálaszTörlés
  3. váá én nagyon örülnék neki:))

    VálaszTörlés
  4. Húha, ma összeszedtem a cuccokat és meg kell mondjam, RENGETEG minden összegyűlt. Holnap napvilágnál befotózom a cuccokat aztán indul a mandula! :)

    VálaszTörlés
  5. Én mindenképpen kíváncsi lennék a blogsale-re! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nézz be, már megy a vásár:
      http://purpleversusviolet.blogspot.hu/2012/11/blog-sale.html

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...