2014. április 28., hétfő

What's On My Face - Gold Leaf Me



A Catrice Liquid Metal szemhéjpúdereket már régóta nézegettem a Müllerben, de valahogy mindig otthagytam az állványon. Hétvégén azonban megtört az ördögi kör és a Gold Leaf Me árnyalat boldog tulajdonosa lettem. :) Ma felavattam és egyszerűen tökéletes! Sok szép szín közül lehet választani, de nyárra szerintem a legjobb választás ez a zöldes-bronzos színorgia.

Amiket használtam: Missha Perfect Cover BB krém 21-es árnyalatban
                             Healthy Mix korrektor (52)
                             NYC Sunny bronzosító
                             Sleek Eyebrow Stylist szemöldökceruza (medium)
                             Alverde átlátszó szemöldökfixáló
                             Catrice Liquid Metal szemhéjpúder - Gold Leaf Me
                             Maybelline The Rocket szempillaspirál
                             Catrice Matt-erial Girl rúzs
                            

7 megjegyzés:

  1. A szemöldököd egy álom.♥ A rúzsért is odavagyok. Az egyik legszebb a Catrice-től.

    VálaszTörlés
  2. Annyira jól megy ez a rúzs a hajad színéhez, imádom! :)

    VálaszTörlés
  3. A szemfesték is csodás, de a rúúúzs! Mennyeien áll. :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett a smink! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...