2014. május 6., kedd

Born Pretty Store kooperáció


Néhány hete egy email csücsült a postafiókomban a Born Pretty Store-tól. Egy kedves, segítőkész szintén Rita nevű munkatársuk ingyenes tesztelési lehetőséget ajánlott nekem, amit szinte azonnal el is fogadtam. Kicsit gondolkodtam ugyan, hogy ez mennyire fog beleférni a blog stílusába, de mivel Nektek, kedves olvasótáboromnak is tartogat előnyöket, így szívesen fogadtam az ajánlatot. 

 Aranyos-bronzos-barnás pigment

 Vágott fejű alapozóecset (a H&M-ben már nézegettem ilyet, szóval ennek külön örültem)

Filces szemhéjtus

Ha ez a kis ízelítő felkeltette az érdeklődéseteket és vásárolnátok a Born Pretty Store oldaláról használjátok fel a blog oldalsávjában is látható BZB10 kupont, ami 10% kedvezményre jogosít a vásárlás végösszegéből!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...