2016. augusztus 12., péntek

Pesti szerzemények | LUSH, Tiger, C&A


Kedden Pestre utaztunk megnézni a Billy Elliot musical-t (amitejóégmennyirefantasztikusvolt!) - ha csinálok ebben a hónapban kedvences bejegyzést tuti írok róla részletesebben - és ha már felvonatoztunk maradtunk is még két napot keresztanyáméknál, ergo ennyi vásárlás elkerülhetetlen volt. :D Most jártam másodjára a Tigerben, ami most kevésbé nyűgözött le mint első alkalommal, de 1200 Ft-ért rendkívülien jó vétel volt ez az akvarell papírtömb, ami a 300g-os vastagságával rögtön megfogta alkotói énem, kiváncsi vagyok hogyan fog szuperálni, mert eddig 200g-osat használtam, ezen elvileg jobban lehet "vadulni". Nadenadenade LUSH...

Ha a LUSH-ról van szó minden realitásom elvesztem, de igyekszem objektív maradni. Valójában ez a menny egy kicsiny darabja, ahova amikor az ember belép leszedálják és az eladólányok kedvessége, profizmusa, ahogy a termékekről és nem utolsó sorban, ahogy a vásárlóval beszélnek, mindig olyan, mintha egy barátnős pizsamapartira mennék, hihetetlen. Most céltudatosan mentem, "kipróbálom a samponkorongot!" felkiáltással. Át is beszéltük a lánnyal, hogy a Seanik lenne a legmegfelelőbb és kondícionálót is ajánlott hozzá a Sugar Daddy-O személyében. Mivel ma délután már ki is próbáltam őket, gondoltam egyúttal beszámolok a tapasztalataimról is, de előbb lássuk mit is ír róluk a LUSH!
Tengernyi életerő a hajadnak
"Seanik Samponkorong, mely tengeri moszattal puhítja és tengeri sóval dúsítja a hajat.
Ezt a szilárd sampont az óceán ihlette. Ír moszattal és nori algával készül, melyek együtt egy pompás, ásványi anyagokban gazdag, hajpuhító gélt alkotnak.
A  tengeri só dús hatásúvá és rugalmassá teszi a hajat, a citromolaj pedig fényt ad. Ezt a samponunkat a trópusi szigeteket idéző illattal ruháztuk fel, melyet mimózakivonatból, narancsvirág-kivonatból, és jázminkivonatból kevertünk ki. A Seanik mesésen könnyű és friss érzést varázsol a hajadba."

Először is a használata - amitől kicsit tartottam - végül baromira egyszerű volt. Full vizes hajon párszor átfuttatva isteni krémes habot adott. Ezen nagyon meglepődtem, mert egy natúr samponhoz hasonló "épphogyhabzik" eredményre számítottam. Frissítette és egyben nyugtatta is a fejbőrömet, semmi irritációt nem okozott, igazán kellemes érzés volt ezzel átmasszírozni a hajtöveket. Lemosás után egyáltalán nem volt olyan érzetem, hogy száraz, vagy sprőd lenne a hajam. Hidratált volt, és könnyen kezelhető! Ja és hozzátenném abszolút nem látszódott a korongon, hogy fogyott volna belőle. Állítólag fél évig is elég lehet egy ilyen korongocska és 3-4 flakon sampont helyettesíthet. Azon kívül, hogy remekül végzi a dolgát előnye, hogy utazáskor is praktikus megoldás lehet, nem csak azért, hogy nem kell egy flakont magunkkal vinni, hanem ugye ez nem liquid, repülőre is simán vihetjük stb. (...)


Na gondoltam eddig minden szép és jó, de vajon milyen lesz a kondícionáló? Megint idézném először a LUSH-t:

Sugar Daddy-O szilárd hajkondícionáló:

"Páratlanul gazdag és rajong a szőkékért – a Sugar Daddy-O igazi egyéniség, érdemes megismerkedned vele.
Néhány simítás a szép kis lila szilárd hajkondicionálóval, és a  világosabb árnyalatú haj elegáns lesz, és ne félj, nem kap rezes árnyalatot.
Tele van pompás lenmagfőzettel, amely mellé felsorakozik a tápláló extraszűz kókuszolaj és az argánolaj is.
A mámorítóan virágos illat, melyben az ibolyalevél-kivonat keveredik a rózsával és a bergamottal, egész nap megmarad a hajon. Kevés is elég belőle, ezért egyszerűen csak simíts végig a tömbbel nedves hajadon, majd öblítsd le."

Ebből is csak pár húzásnyit használtam, az már biztos, hogy nagyon gazdaságos ez is. Rendkívül puhává tette a hajam és a lila pigmentek révén hamvasított is rajta. Csak azt sajnáltam egy kicsit, hogy nem sokáig érezhető utána a hajban az illata, de ez legyen vele a legnagyobb baj! :) Hajmosás után a hajam olyan volt, mintha fodrász lőtte volna be, nem voltak szálló babahajak, hanem nagyon egyben volt az egész, az Instagramra lőttem is róla egy képet gyorsan. :D (Ritka alkalom ez a "good hair day" nálam!) 
Összefoglalva mindkét hajravalóval nagyon elégedett vagyok, majd még meglátjuk hosszabb távon hogyan szuperálnak, de így first impressionként abszolút csillagos ötös!


Ha már ott voltam kértem egy mintát is a Cup'O Coffee arcradír/testradír személyében. Őt is kipróbáltam és meggyőzött, bár hasonlót itthon is megpróbálok majd kutyulni egy kis kávé és kókuszolaj kettősével.


És nem utolsó sorban megtaláltam a kardigán szerelmemet akciósan (2990 Ft volt, ha jól emlékszem) a C&A-ban. Szűk ujj, buggyos zsebek, könnyen kombinálható, monochrome színben. ♥ ♥ 

1 megjegyzés:

  1. Már egy éve Pesten tanulok, de a Lush kísértésének eddig sikerült ellenállni, ezek viszont szuperül hangzanak. Egyébként is tervben volt már, hogy kipróbálok egy másik márkát, mert több év után sajnos már az Alverde is irritálja a fejbőröm, de az összetevők között sajnos itt is látom a SLS-t.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...