2015. november 30., hétfő

DESK TOUR


Már nagyon vártam, hogy végre teljesen elkészüljön a kis alkotói búvóhelyem! Az asztalt saját kezűleg festettem át elefántcsont színűre, és egy szép, leveles tapétából könyöklőt is készítettem hozzá. A ceruzatartót egy vágódeszkára ragasztott üvegkompozícióból állítottam össze, majd szórófejes festékkel rezesre festettem. Egy kis terrárium is helyet kapott az asztalon, illetve a Nóri barátnőmtől kapott tumblr képek végre az őket megillető helyekre kerültek.


Zászlós lampion washi tape-ből.

2016-os határidőnapló az Ebayről, természetesen cicás.


Remélem elnyerte a tetszéseteket ez a bejegyzés és talán adott pár ötletet is, hogy milyen otthon is elkészíthető dolgokkal lehet feldobni egy íróasztalt! :)

10 megjegyzés:

  1. De szép, nagyon hangulatos!! :) Az asztalfestésről írhatnál bővebben is! Én most egy natúr színű fenyő asztalon dolgozom, de annyira kilóg a fehér és sötétbarna nappaliból, hogy szeretném lefesteni fehérre vagy krémszínűre. De bevallom, nem merek belefogni :s

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemsokára fent lesz a blogon egy konyhaszekrény felújítós bejegyzésem, akkor majd jobban kitérek a festés "hogyan és mikéntjére". :) Ajánlom figyelmedbe az OBI sajátmárkás alapozó -és zománc festékeit, mert minden előkészítés nélkül (pl. csiszolás) gyönyörűen fednek. Nekem ez a festék vált be a legjobban a bútorok festésekor. Ráadásul nagyon jó a színskála is.

      Törlés
  2. Jaj ez csodás, nagyon tetszik! Főleg az a kis terrárium iszonyú cuki.
    A cicás határidőnaplónak van linkje? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Itt a cicalink! :)
      http://www.ebay.com/itm/2016-Monthly-Scheduler-Journal-Diary-Planner-Organizer-Simplanner-Mini-/171958449789?var=&hash=item280985b67d:m:meCUOtOLkMChzue14ZTtNow

      Törlés
  3. Minden, minden, minden! Terrárium, cicás napló, képek, írószertartó - imádnivalóak! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszenek a kis apró részletek, imádnivaló az a washi tape girland, na meg a cicák és a terrárium is! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, talán kicsit túl sok is, de a minimalizmus nem az erősségem :)))

      Törlés
  5. szuper lett az asztalod, elfogadnám ;)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...